dimarts, 14 de desembre del 2010

Contes de la història. 1. SHALOM

“Shalom, amic Pere, fill de Pere Bartomeu, fes-me una forta abraçada, ... sense por, home, ... que dins de casa no ens veu ningú!. Benvingut a la meva llar.  

Arribes molt aviat, cosa que no m’hauria de sorprendre coneixent la gent del teu poble.

T’han fet esperar a l’entrada del Call, o ja n’havien obert les portes? Com què els soldats dels rei cada nit fan gresca i s’emborratxen mentre se’n foten dels últims jueus que tornen a casa, mai tenen pressa al matí!.

M’hauria d’haver imaginat que passaries abans per Sant Pau a sentir cantar matines. Sempre penso que tens massa fe en aquest Déu vostre. ...
continuar

3 comentaris:

  1. Holaaa!! m'agradat molt Aquest Conte, ja el conexia, pero tot i aixi m'ancantat tornar-lo a llegir. Gracies amics!! Us anire seguint per continua llegint els contes!

    ResponElimina
  2. Ah! tambe m'agradat molt la paseijada pel cami ral!
    Felicitats per Aver fet Aquest Blgger!!

    ResponElimina
  3. Gràcies pels teus comentaris!. Això ens anima a seguir i a penjar altres contes i històries de la nostra gent!

    ResponElimina